THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

Αναγέννηση





====================
==========
====

apo neda ...

Angels Comments


Αγγελάκια φτερουγίζουν στην καρδιά μου. Τα φτερά τους είναι και δικά μου φτερά. Αισθάνομαι τους κραδασμούς σε όλο μου το κορμί. Είναι φτερουγίσματα. Νιώθω τα δικά μου φτερά και θέλω να πετάξω ψηλά. Να φτάσω πιο κοντά στον πατέρα θεό. Να πάρω φως και να φωτίζω. Γιε του πατέρα μου σ’ ευχαριστώ γιατί μέσα απ’ τα λάθη και τον πόνο γνώρισα την αγάπη. Πατέρα μου σ’ ευχαριστώ γιατί νιώθω και είμαι αγάπη. Πατέρα μου και αγάπη μου σ’ ευχαριστώ. Η ψυχή μου κλαίει με δάκρυα χαράς. Το όλο του κορμιού μου σπαρταράει από ηδονή. Θεέ μου σ’ ευχαριστώ που με κάνεις να είμαι.Πατέρα μου είμαι χαρούμενη τώρα που κάνω λόγια το μούδιασμα του κορμιού μου. Σ’ ευχαριστώ για την ευλογία που μου έδωσες.

Αγάπη σ' αγαπώ.

4 σχόλια:

bagie είπε...

αγγελοι μιλουν στην καρδια σου και μαγικη αγαπη φτερουγιζει την καρδια σου.Αγγελοι να φωτιζον τον δρομο σου και να γνωριζεις πως ο Χριστος σε αγαπησε..ακολουθησε τον δρομο του Κυριου..η ζωη σου θα ειναι στρωμενη με ροδοπεταλα.

artemis είπε...

Χρυσος ουρανος
πορφυρο χρωμα στις σκεψεις της καρδιας...
παιχνιδισματα στο φως της γεννησης του ηλιου...

ενας αγγελος γνωριζει να πετα
ταξιδια του νου
αιωνες κορμιου

επιλεγει το βλεμμα
μα κεντα στην ψυχη


και στην ανοδο του θεληματος της ψυχης,ενα με το στεμμα του αιωνιου βασιλια!


Χρωματιζεις τα ταξιδια μου...
αγαπη των νερων σου!

dimitra είπε...

τα λόγια σου αγαπημένη μου neda μου γλυκαίνουν την καρδιά να είσαι ευλογημένη χαρούμενη και ευτυχισμένη και της αγάπη σου το φως να αντανακλά στην καρδιά του αγαπημένου σου έτσι ώστε να ανοίξει τα μάτια της ψυχής του και σαν λευκό περιστέρι να χωθεί στην αγκαλίτσα σου!!!

amazona fotini είπε...

Άνοιξε τα φτερά σου και πέταξε ψηλά…
στο δρόμο αυτό που σε κάνει ευτυχισμένη...
μην αφήσεις ποτέ κανέναν να κόψει αυτά τα φτερά, μην επιτρέψεις να κλέψουν την ευτυχία σου…

χάρισε το χρυσάφι της ψυχής σου
εκεί που θα σε κάνει να νιώσεις τη μαγεία της αγάπης
εκεί που η ψυχή σου θα φτερουγίσει
εκεί που θα γαληνέψει και θα βρει ζεστασιά

μπορεί καμιά φορά να πληγωθούμε
αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να μάθουμε...

η ζωή είναι δική μας ...ζήσε το όνειρο…ζήσε την αγάπη!!!

εύχομαι ο άγγελος της αγάπης να είναι πάντα μαζί σου....